Sa jag så? Knappast.


Mina arbetsprover är äntligen klara och jag känner mig så himla fri. Som jag gått och ältat över de där jädrans uppgifterna. Jag har inte funnit inspirationen förns igår då min äldre syster Mikaela kom hit. Vi gjorde klart allting tillsammans, så tack syster.
Nu har jag bara en uppsats att koncentrera mig på, annars har jag inga måsten kvar. Det är så himla skönt.
Nu gäller det bara att komma in på Södra Latin. Jag vill verkligen inte gå på Kulturama, men what to do liksom. Jag har inte världens bästa betyg så jag måste få väldigt höga poäng på arbetsproverna. Allting hänger på er arbetsprover, så svik mig inte nu. Vad gör ni denna kväll? Själv sitter jag och tecknar. Inspirationen är tillbaka och jag är så himla tacksam för det! Ha det bra nu finisar.

Kommentarer
Postat av: loui

Kan du inte visa upp arbetsproverna på bloggen? Tror btw att du har STOR chans att komma in där!

2012-05-20 @ 10:10:13
URL: http://glittertrams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0