-


teckning från bildlektionen igår

Förlåt för typ sämst uppdatering de här senaste dagarna. Har iallafall en ny mac nu, en pro! Så himla awesome den är alltså.. Den är helt underbar jämfört med den jag hade innan. Supernöjd tjej här.

Iallafall. Jag funderar på att ha en ny frågestund.. Fast då skulle jag svara på frågorna i en video istället, eftersom det är så segt att skriva. Vilket föredrar ni, att jag skulle svara i en video eller i ett inlägg? Jag gör som ni vill, eftersom att det är ni som ska läsa eller titta på det. Fast, först och främst - vill ni att jag ska ha en till frågestund?

Sen funderar jag på att lägga ut mina arbetsprover här, det var en nära vän till mig som undrade om jag inte kunde göra det. Vad säger ni, är det något ni skulle vilja att jag gjorde? Kommentera så jag vet.

Utifrån det har jag väl inte direkt någonting att säga. Tjugo dagar kvar till sommarlovet. Längtar som fasen.

Kommentarer
Postat av: loui

En frågestund vore mysigt, speciellt om du svarade på frågorna i en video. :)



Arbetsproverna vore som sagt intressanta att se, men om det på något sätt typ sabbar dina chanser ifall du visar upp dem eller så, så ska du ju självklart inte göra det!



2012-05-25 @ 18:04:11
URL: http://glittertrams.blogg.se/
Postat av: Ellen

Ja, jag skulle jättegärna vilja se dina arbetsprover! En frågestund är aldrig fel, gärna video isf :)

2012-05-26 @ 00:22:52
URL: http://yubaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0