The girl with flowers in her hair.



Jag såg en tjej med sånt här hår i skolan idag. Blev helt galen. Jag har förälskat mig i "blommor i håret" trenden och det märks nog väldigt tydligt om man kollar på mina senaste teckningar. Det är så himla fint så jag dör lite.
Förresten, uppdateringen har ju varit sämst under någon vecka, men nu har jag förmodligen börjat på riktigt igen! Har somsagt inte haft någon lust till att rita och allt har varit så himla jobbigt och jag har varit så himla trött på allting. Nu när vårvädret har kommit har faktiskt min inspiration kommit tillbaka.
Och jag lovar att inte bara rita "såna här tjejer", men just nu verkar jag vara inne i en period där jag tydligen bara ritar såhär. Ni får stå ut helt enkelt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fin, visa när den är klar?

2012-04-28 @ 16:16:06
Postat av: Anna

Det du ritar är fortfarande fint, så jag har inget emot att du ritar en massa "dina tjejer"! :)

2012-04-29 @ 10:58:26
URL: http://www.leduwa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0