Nya tag nu då.

Nu har jag bytt blogg till denna. Har inte tagit tillbaks alla inlägg eller teckningar, bara så ni vet det. Jag har valt några utvalda teckningar och några gamla. Det är inte alls många gamla (ett år gamla), utan bara de jag känner passar in på hur jag tecknar nu. Det blev väldigt mycket manga och sånt då, och jag känner att det inte riktigt funkar till min "ritstil" nu. Har inte lagt in några andra inlägg än teckningar heller, men jag kommer ändå vara mer personlig på denna blogg. Vi får väl se hur det går och vad och hur jag kommer blogga, jag vet faktiskt inte direkt. Men det blir såklart mest teckningar och ni kommer nog inte märka någon större skillnad.
Som ni ser är bloggdesignen i princip samma också, det kanske blir några få ändringar här och där men det är såhär den kommer att se ut.
Och vill bara skriva att det inte är någon idé att tjata om att jag ska byta tillbaka, för det kommer jag inte.
Så, nu har jag skrivit allt jag vill. Jag hoppas självklart att ni vill fortsätta följa mig.
Ni får gärna följa min nya blogg på bloglovin också. HÄR gör du det.

Kommentarer
Postat av: matilda

woopdedooo

2012-04-21 @ 14:49:10
URL: http://solskensdoft.blogg.se/
Postat av: Ronja

Hur fick du alla dina inlägg till den här bloggen? :)

2012-04-21 @ 18:01:17
URL: http://meandmyart.blogg.se/
Postat av: Alice

Ska bli roligt att fortsätta läsa din blogg :)

2012-04-22 @ 09:21:26
URL: http://createdbyalice.blogg.se/
Postat av: Maddeee <3

Men du skriver int nå på bloggen? Jag brukade läsa dina inlägg mycket men nu gör du inga, det är tråkigt :(

Kan du inte blogga mer o.O ??

2012-04-23 @ 20:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0