Make the best of your life.


Okej, detta är helt sjukt. Ritar nog min första mörkhyade tjej nu. Varför har jag inte gjort det tidigare? Det är jättefint ju! Vad tycker ni förresten om min nya blogg och mitt "nya" sätt att blogga? Jag har börjat uppdatera mer och jag ritar mer, vilket var mitt mål när jag bytte blogg. Jag behövde liksom en nystart. Det fanns för mycket skit från mitt förflutna på den gamla bloggen som jag bara vill skaka av mig liksom. För mig känns detta jättebra iallafall och jag hoppas att ni också tycker det.
Vad tycker ni om att jag kommer skriva texter lite då och då? Är ni bara här för att kolla på teckningar utan texter eller är det liksom helt okej att jag skriver lite långa texter om allt möjligt ibland? Om man inte gillar det kan man ju bara strunta i att läsa det helt enkelt. Liksom, jag kommer aldrig bli en person som bloggar om min vardag, det har jag insett för längesen. Min vardag är så ointressant så jag skulle väl ha en läsare, om ens det.
Jag gillar detta och jag hoppas att ni också gillar det! Lite nytt liksom.

Kommentarer
Postat av: loui

Angenäääämt.



Jag tycker att det är bra att du skriver texter också. Det är mysigt, och du skriver bra. :)

2012-04-29 @ 13:23:39
URL: http://glittertrams.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag gillar när du kör både med bilder och texter. Det fulländar alltihop, liksom. Fortsätt som du gör! ^^

2012-04-29 @ 18:03:38
URL: http://www.leduwa.blogspot.com
Postat av: nikita

Du ritar riktigt snygg och skriver bra texter, men kom i håg. Laga aldrig för mycket text, det börjar bli riktigt ointressant och tappar intresset. det tycker jag i alla fall, jag avgudar dina desinger och hoppas att du fortsätter att blogga, lite text och snygga bilder, fortsätt så ;) btw, jag är qweuix på gsm.

2012-04-30 @ 16:30:53
URL: http://niikitaaa.webblogg.se/
Postat av: Madeleine

Du skriver jätte fina texter, så fortsätt med det (:

2012-05-01 @ 15:11:18
URL: http://angelslivinginyourmind.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0